YEMEK,SÜSLEME,MUTFAK CİCİLERİ
Şubat 28, 2007, 1:11 pm
Filed under: 1 YEMEK+MUTFAK CİCİLERİ

Brownie yaptım Budalar dans etti =)

eda-brownie.jpg

İstediğiniz tadda hamuru yapın, ben tuzlu ve mahlepli yaptım , bu şekli verip susamla süsleyin

pretzelbook.jpg

Bu kalp şekerler artık Türkiye’mize de gelsin, fincanın yanına takma yeride var çok cici

love-coffee.jpg

Bunun yuvarlağını Ikea’dan almıştım http://www.ikea.com.tr/Files/catalogue/default.asp  neyseki artık heryerde var.Ama bu dizayn olanı daha güzel ve daha çok bitki çayı alır.

teastick_3.jpg

Hediye paketlerinin kurdelalarını atmayın, bakın ben böyle süsledim.

kasik.jpg

Berrak Teyzemin bizler için elde açtığı mantı..Muhteşemdi.. 17.12.2006

Berrak Teyzemlerde Mantı Günü

Hazır vanilyalı pudingi yapıp, mini bisküvilerle süsledim.Hepsi bu kadar..

pic_0022.JPG

5 Yorum so far
Yorum bırakın

Eda bunun tarifi yoooookkk

Yorum tarafından ayşe

Eda harika olmuşlar.

Yorum tarafından Cenk

Çok cici görünüyor,az kaldı beraber çeşit çeşit pudingler yapmaya:) öptüm

Yorum tarafından yeliz

benimde en az bunlar kadar güzel tariflerim war.hatta canım cekti durun bide bunu deneyim. 🙂

Yorum tarafından esra

Site icin elinize saglik, ailecek ilgiyle izliyoruz 😛 Yalniz Vatikan’dan kapının anahtarını getirmemeniz yazık olmuş. Bir de Time kapagi, umarim bu poz icin yuklu bir mebla almissinizdir :))

Yorum tarafından Goker




Bir Cevap Yazın

